Bijnamen

24 november 2019 - Weymouth, Verenigd Koninkrijk

13 oktober 2019 - Engeland, Verenigd Koninkrijk

Om onduidelijke reden heb ik nooit een bijnaam gehad. Ik probeerde Lange Friet in groep 6 maar dat bleef niet echt hangen (gelukkig). Maar hier in Engeland kan niemand mijn naam goed uit spreken dus kreeg ik al snel verschillende namen. Damen en Heren ik heb nu maar liefst 4 bijnamen.

De eerste was Arie. Ik zal uitleggen waarom. In de eerste week heb ik met ducttape mijn naam en die van mijn kamergenoot op de deur geplakt. Ik had niet genoeg voor mijn hele naam dus toen stond er Tirzah en Marie. Die zelfde avond heeft iemand de M gestolen en nu staat er Tirzah en Arie.

Mijn tweede bijnaam is Paprika. Het was erg moeilijk voor iedereen om mijn naam  te onthouden, een van mijn collega’s had het ezelsbruggetje Marieke paprika. Dit rijmt als zij uitspreekt. Al snel werd ik Paprika genoemd.

Mijn derde bijnaam is Paps. Paprika was te lang om uit te spreken dus er zijn een paar mensen die mij Paps noemen.

De laatste bijnaam is Mika, dit is de naam die ik het meest gebruik. Zo stel ik me ook voor aan de kinderen. De naam begon toen ik op wandeltocht training was en de trainer bleef mij Mika noemen. Dat bleef hangen, mensen kunnen het uitspreken en onthouden en af en toe beginnen ze te zingen.