Een normaledag

24 november 2019 - Weymouth, Verenigd Koninkrijk

13 oktober 2019 - Engeland, Verenigd Koninkrijk

Mijn officiële titel hier is Buiten activiteiten instructeur. Maar dan in het Engels natuurlijk. Tijdens de training week werden we in twee activiteiten getraind en over hoe we in het algemeen een activiteit moeten leiden. Toen we een maal aan kwamen bij onze vaste locatie kregen we verschillende trainingen. Ik kan nu les geven in Oriëntering, strandwandeling, wandeltocht, waveboarding, survivallen,boogschieten, blind parcours, team building en kar bouwen. Ook weet hoe ik instructies moet geven aan bus chauffeur die moet inparkeren.

Mijn dag begint om 8 uur. Dan heb ik ontbijt en kijk ik op het rooster welke activiteiten ik heb die dag en waar ik de kinderen moet ophalen. Dan ga ik naar morning meeting, daar krijgen we het weer van de dag te horen en mogelijke bijzonder heden. Als dat klaar is heb je tot 9 uur de tijd om je sessie voor te berijden en andere te helpen.

Je hebt steeds twee sessies aan elkaar.

Sessie 1. 9:00 tot 10:30

Sessie 2. 10:35 tot 12:05

Pauze 12:10 tot 14:05

Sessie 3. 14:15 tot 15:45

Sessie 4. 15:50 tot 17:20

Soms heb na het avond eten nog avond spellen met de kinderen. We werken zes dagen in de week en hebben een vrije dag