deel 2/3

24 november 2019 - Swindon, Verenigd Koninkrijk

Deel 2. Waarin Marieke sociale stres ervaart en leert hoe ze moet boogschieten.

Na Oxford moesten we naar Lidington voor onze training week. In Lidington is absoluut niks te doen. (rijs tip no. 2. ga niet naar Lidington )

Ik had een week training met 42 andere. We leerde een activiteit uit te leggen en correct om te gaan met de kinderen. We werden getraind in 3 activiteiten, de eerste die we leerde was probleem solving in Nederland zouden we dit teambilding noemen denk ik. Daarna kregen we les in boogschieten en moesten we het ook aan elkaar leren, tot slot kregen we sensery trial les. Dit is een parcours waar de kinderen als een team geblinddoekt door heen moeten. We zaten veel in een klaslokaal en moesten lang luisteren dus dat was iets minder maar ik genoot van de buiten activiteiten. Ook kregen we een spoedcursus eerste hulp bij ongevallen.

Samuel had de eerste dag al meteen beste vrienden gemaakt met een stel vreemde, ik hield me deze week wat meer op de achtergrond en heb veel gelezen en Grace and Franky gebingewatched, uiteindelijk waren zij de enige vrienden die ik nodig had. Toen de training eindelijk voorbij was zijn Samuel, ik en twee andere meiden overgeplaatst naar Osmington Bay. Osmington Bay is prachtig. Ons Activiteitencentrum licht recht aan zee op een klif. Toen we met z’n vieren over de heuvel kwamen en het Activiteitencentrum voor het eerst zagen vonden we het meteen veel leuker dan Liddington.

Osmington Bay is waar het derde en laatste deel begint.